woensdag 20 juni 2012

Happy mail!

More happy mail! This blog seems to be a lot about mail lately but i'm enjoying the whole snail mail thing and that's what this blog is about afterall... the things i love!
So you can expect more blogposts with snail mail updates :)

Here's another one that made me truly happy, Barbara sent me some colorful dot-stickers, some fabric i really like, a postcard, seeds & woodens signs!

The seeds are already showing their little green heads outside, can't wait to see them grow bigger!
Thank you so much sweet Barbara!

A letter of mine arrived in France, see here.

And now i'm off to my bed, got an early plane to catch! On to Madrid :)









9 opmerkingen:

Lisa zei

Joehoew, veel plezier in Madrid!
Stuur een kaartje ;)

Mars zei

Heerlijk zulke post!
Veel plezier in Madrid!

Unknown zei

vind ik leuk

**Chantal** Forms and Finds zei

Wat een mazzel, nu weer naar Madrid! Heeeeeel veel plezier gewenst! Geniet er van en koop maar fijn veel moois! *Liefs*

Marlou zei

wat mooi! en die gekleurde ronde stickertjes <3 ahhh ik krijg er geen genoeg van.
geniet van madrid!

Elisse zei

Leuke post, stickertjes hebben vrolijke kleurtjes! (ik heb er met de basiskleuren) En oeeeeh Madrid, qué te diviertas :)

wideeyedtree zei

Lovely!

**Chantal** Forms and Finds zei

Hee Sylvie! Van de week toen je dat lieve berichtje achterliet op mijn blog toen twijfelde ik nog even of je al terug was van Madrid. Maar nu heb ik weer een vroeg en gezellig berichtje gehad, dus je bent vast weer terug. Wilde even horen of je 't leuk heb gehad?! Je hebt vast genoten!! Ook verder alles OK met paps? *liefs*

Jonapamplona zei

Wat een heerlijke post!!!!!! Hou van die stickertjes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...