zondag 11 maart 2012

Beautiful day

What a beautiful day it was this sunday!
We had friends at our place last night and after a fun but short night bf and i could use some fresh air. So we drove to the sea!
It really felt like spring, we had lunch outside on a sunny terrace, made a long walk along the beach & chilled a bit in the dunes with our faces enjoying the sun! And now i've got red cheeks!
I hope there will be lots more of these sundays, batteries are loaded for a new workingweek.

Oh and saturday i went to the retro fair in one of the local thriftstores and found some nice things, i'll show them soon!





7 opmerkingen:

**Chantal** Forms and Finds zei

Klinkt helemaal goed! Ik had gelezen over die Retrobeurs. In Gent toch?! Klonk me als muziek in de oren. Benieuwd naar je aankopen!
Nog even over die hoodie...*schaam schaam*.... Wat blijkt, ik heb met mijn suffe hoofd het verkeerde huisnummer ingevuld. Die andere hebben ze gewoon retour gekregen en nu waarschijnlijk die tweede ook. Schaam me echt rot. Heb te veel aan mijn hoofd, laten we maar zeggen. Fijne week! Groetjes

Cirque du Loesie zei

Hopelijk krijgen we morgen weer zn zonnige dag! Ik ben benieuwd naar je kringloopvondsten, hih! En ohja, ik doe morgen een pakje voor je op de bus! Liefs

Mars zei

Hmmm wat fijn dat de batterij weer is opgeladen! En jij vroeg me al naar een retrodag bij de kringloopwinkels, maar in Nederland hebben we dat niet...ik vraag me ook af wat het precies is :)

wideeyedtree zei

That sounds fantastic, I hope it gets also warmer here again!

studio meez zei

Dit klinkt an ziet eruit als een perfecte zondag!
Ben benieuwd welke schatten jij gevonden hebt.

Anoniem zei

ja ik ook!!!!! ik wille foto's zien van ALLES je gekocht hebt zaterdag!!!!!
cytje :)

Mi Joya zei

Dit weekend post ik mijn vondsten!!
Maar niet van ALLES!! Een deel ligt op de geheime afdeling ;-)
Curieuzeneuzen niet toegelaten!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...